10 Mart 2014 Pazartesi

Çocuklarımızın Sevebileceği Şarkılar

Kızımın en çok sevdiği şarkılarla başlayayım dedim....

Ben Bir Elma Kurduyum
Ben bir elma kurduyum kıvrıla kıvrıla gezerim
Nerde bir elma görsem dayanmaz hemen yerim
Kırt kırt nari nari nom
Kırt kırt nari nari nom
Dalda duran elmayım
Olgunlaştım sormayın
İçime yaramaz kurt düştü
Kuşlar başıma üşüştü
Kırt kırt nari nari nom
Kırt kırt nari nari nom
Elmanın kalbindeyim
Çok tatlı bir yerdeyim
Mutluyum sevinçliyim
Haydi gelin dans edelim
Kırt kırt kırt kırt nana nini nom
Annem Bana Bir Bebek Aldı
Annem bana bir bebek aldı yanakları al aldı
Gözleri boncuk mavi saçları kumraldı
Ben bebeğimi çok severim şekerle beslerim
Yaramazlık yapınca kulağını çekerim
Bir gün gittik attaya çikolata almaya
Sonra yolumuzu kaybettik başladık ağlamaya
Oradan geçen bir polis amca yolumuzu gösterdi
Bundan sonra izinsiz çıkmayın dedi

Köpek Uçmak İstemiş
Bir gün köpek uçmak istemiş
Birgün kargaya gitmiş
Karga ona anlatmış
Bizimki de inanmış
Tırmanıp koşa koşa
Balkonun kenarına
Açmış ayaklarını
Dikmiş kulklarını
Birkaç kere havlayıp
Atmış kendini yere
Köpek ölmüş. Vah vah vah...
Karga gülmüş. Hah hah hah...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Çocuklar ve Anneler